Welcome to Nur Amira Ahmed Nasir's blog | Dashboard | +Follow
Amiraa
Assalammualaikum! =D



Hello Peeps !

Name: Nur Amirah Ahmed Nasir
Famous as: Amira Mia
Birthday: 18 June 1993
Age: 19 years old
Status: Engaged
Dreams: fly to Mekah
Wishlist:
Laptop , Colour Pink =D
Camera Canon DSLR =)


Navigation

Diary About Links Stuff


Tagboard




Credits


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by
Full Edited : ♥ Amira ♥
Aku keliru , aku dalam dilema .
Friday 8 February 2013 | Friday, February 08, 2013 | 0 Love
Assalammualaikum , 

Maaf , jika aku pernah menyakiti hati kamu suatu ketika dahulu . Aku tak punya kekuatan untuk terus menerus menyakiti hatimu . Aku rela undur diri agar tidak terus menerus menyakiti hati kamu . Tapi kadang kadang hati ini teringat kan kamu . Salahkah aku menganggap kamu sebagai kawan aku ? Jika kau tak sudi untuk meneruskan hubungan kawan antara kita . Aku terima seadanya . Maafkan aku kerana pernah menyakiti hati kamu . 

............

Awak , kita nak cari bahagia . terlalu sukar . Bila dah mampu untuk bahagia . Tapi halangan itu tetap ada . Hati aku menangis , hati aku merintih . Ada siapa yang tahu ? Aku dah lama hilang kasih sayang , aku dah lama hilang tempat untuk bermanja . Ada dia orang faham . ? kenapa ? kenapa banyak halangan yang harus aku tempuh ?


Older Post