Welcome to Nur Amira Ahmed Nasir's blog | Dashboard | +Follow
Amiraa
Assalammualaikum! =D



Hello Peeps !

Name: Nur Amirah Ahmed Nasir
Famous as: Amira Mia
Birthday: 18 June 1993
Age: 19 years old
Status: Engaged
Dreams: fly to Mekah
Wishlist:
Laptop , Colour Pink =D
Camera Canon DSLR =)


Navigation

Diary About Links Stuff


Tagboard




Credits


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by
Full Edited : ♥ Amira ♥
Berhabuk blog Aku
Friday 14 September 2012 | Friday, September 14, 2012 | 0 Love
Assalammualaikum , 

see ? tengok la blog ni . Lama gila tak update kan ?Tahap kemalasan yang tak mampu untuk ku bendung =D
Cuba untuk menjadi pencinta blog , but i not have a time untuk update semua post . huuu~
Sebenarnya aku tak tahu nak cakap macam mana . Aku ni dah sakitkan hati orang ke ? Tapi aku buat semuanya bersebab , aku dah fikir jauh . Untuk kebahagiaan masing masing . Aku tak kejam untuk buat keputusan yang terburu buru . Tapi semuanya yang aku lakukan , semuanya bersebab . Tapi aku tak mampu untuk meluahkan nya . 

Benar orang kata , CINTA JARAK JAUH ! sangat susah , dan aku tak nak menyeksakan hati sesiapa , so aku rasa ini adalah keputusan yang sangat tepat . . u know what , setiap kali aku cerita pasal kau kat mak aku , mak aku diam seribu bahasa . . Macam tak nak aku ade hubungan dengan sesiapa . So , what can i do? Aku tak nak jadi anak derhaka lagi . . Setiap kali , aku pergi majlis mana mana . Mesti ada kawan mak or ayah aku nak kenen kenen kan aku dengan anak diaorang . Tapi aku tak terfikir ianya menjadi serius sampai tahap ni . Dan aku pun tak pernah memberikan apa apa harapan yang bakal memusnahkan impian diaorang . 

Sebab , aku pun ada impian hidup aku sendiri , aku dah lama rasa derita . Sekarang , izinkanlah aku rasa bahagia . . :')  btw , aku tak tahu la ape yang dah berlaku sekarang . Sampai dia pun ucap tahniah kat aku . !


Older Post | Newer Post