Welcome to Nur Amira Ahmed Nasir's blog | Dashboard | +Follow
Amiraa
Assalammualaikum! =D



Hello Peeps !

Name: Nur Amirah Ahmed Nasir
Famous as: Amira Mia
Birthday: 18 June 1993
Age: 19 years old
Status: Engaged
Dreams: fly to Mekah
Wishlist:
Laptop , Colour Pink =D
Camera Canon DSLR =)


Navigation

Diary About Links Stuff


Tagboard




Credits


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by
Full Edited : ♥ Amira ♥
Hari ni memang hari sentap sedunia kot
Monday 2 July 2012 | Monday, July 02, 2012 | 0 Love
Salam ,

hari ni memang hari aku asyik sentap je . Sambil makan air mata aku mengalir . Sudahnya aku dah takde selera nak makan . Biarlah sakit pun . Memang dari pukul 1tghari tadi aku tak makan . . Tahan lapar , nak makan malam pun . Selera aku dah mati . Dah hilang mood . Btw , thanks too my mum sebab belikan makan malam . Tapi myra simpan je la dalam peti ais . Tekak dah tak boleh nak telan apa apa lagi . Dah lama aku tak menangis , malam ni kau nangis la puas puas myra . Biar hilang rasa sakit hati tu . 

Esok pergi kerja . Mata confirm bengkak . Arrrrggghhh !!!!! Aku bodoh . Aku bodoh gila !!! Orang semua dah balik kerja , aku tinggal sorang sorang kat situ . 


Older Post | Newer Post