Welcome to Nur Amira Ahmed Nasir's blog | Dashboard | +Follow
Amiraa
Assalammualaikum! =D



Hello Peeps !

Name: Nur Amirah Ahmed Nasir
Famous as: Amira Mia
Birthday: 18 June 1993
Age: 19 years old
Status: Engaged
Dreams: fly to Mekah
Wishlist:
Laptop , Colour Pink =D
Camera Canon DSLR =)


Navigation

Diary About Links Stuff


Tagboard




Credits


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by
Full Edited : ♥ Amira ♥
Dugaan, Dugaan untuk aku
Friday 6 July 2012 | Friday, July 06, 2012 | 0 Love
Assalammualaikum ,

Betapa hebatnya dugaanMu yaAllah . Kalau tak di kuatkan iman tak tahu la nak kata apa . Dulu aku hilang arwah . Aku sakit , itu dugaan aku kehilangan orang yang aku sayang . Dugaan yang Engkau turunkan memang buat aku semakin putus asa . Dan sebalik kejadian yang terjadi , aku cuba berusaha untuk bangkit dan bangun untuk mulakan hidup baru . Cukuplah air mata ini mengalir tak henti henti . 

Aku perlu berusaha untuk bangun untuk menjalani kehidupan yang baru . Aku dah cukup penat dengan permainan dunia ini . 


Older Post | Newer Post